Під час даного курсу учні зможуть вдосконалити свої навички 3D-моделювання та ознайомляться з розширеним набором способів створення проектів у середовищі Blender.
У програмі курсу розглядаються етапи створення персонажу, детальне моделювання реалістичного вигляду об’єкта, а також відповідні інструменти для моделювання руху частин тіла персонажу.
Під час навчання учні ознайомляться і навчаться працювати з системою частинок та їх взаємодією між собою, які використовуються для створення об’єктів у проектах таких як феєрверк, дощ, трава тощо.
Одним із розділів курсу є фізика об’єкті, де учні отримають навички створення симуляції рідин у різних умовах (потік, сплеск тощо), використання системи м’яких тіл для відтворення ефекту тканини, створення об’ємного диму та інших фізичних властивостей об’єктів.
Учні зможуть створювати об’ємні форми будь-якої складності у режимі скульптингу за допомогою відповідних прийомів та інструментів. Також здобудуть навички створення логотипів з використанням 3D-тексту.
Під час занять учні будуть створювати портфоліо до яких будуть входить самостійно створені ними проекти.
Що потрібно: персональний комп’ютер з підтримкою веб-зв’язку (веб-камера та мікрофон), швидкість інтернет з’єднання НЕ менше ніж 7 Мб/с (вхідний та вихідний).
Підготовка до першого заняття: перед першим заняттям учням висилається вся необхідна інформація про те, як встановити на свій комп’ютер необхідні програми для навчання, а також інструкція, як встановити і працювати в Zoom.
На першому пробному занятті викладач допомагає розібратися учням зі всіма інструментами і програмами, які будуть використовуватися на курсі, а також дає ввідний урок з практичними завданнями для учнів.
Форма навчання: Навчання відбувається онлайн (група не більше 8 чоловік), один раз на тиждень. Під час дистанційного заняття учні працюють у програмі Zoom, де викладач має можливість спостерігати за їх роботою та допомагати використовуючи функцію віддаленого керування.